• W jakich godzinach dostarczany jest catering?

    Dostawy realizujemy wieczorem, na następny dzień np. w przypadku zamówienia na poniedziałek, dostawa realizowana jest w niedzielę wieczorem (20:00-23:00, w zależności od lokalizacji).

  • Czy muszę być w domu podczas dostawy?

    Nie, wystarczy w formularzu zamówień wpisać kod do klatki, a dostawca zostawi catering pod drzwiami.

  • Na jaki okres mogę zamówić catering?

    Korzystając z kalendarza zamówień masz całkowitą dowolność w wyborze ilości i dni diety.

  • Czy podczas trwania abonamentu mogę zmienić kaloryczność diety?

    Oczywiście, informację o zmianie kaloryczności diety prosimy zgłaszać mailowo. Zmiany zostaną przez nas wprowadzone w pierwszym możliwym terminie.

  • Czy mogę zawiesić/wstrzymać dostawy cateringu?

    Tak, dostawy zamówionych zestawów można zawiesić lub przenieść na dogodny termin, prosimy przy tym pamiętać o zachowaniu 2 dni roboczych wyprzedzenia.

  • Dlaczego kaloryczność diet podana jest w przedziałach?

    Kaloryczność podana jest w przedziałach, aby nie wprowadzać Państwa w błąd. Przy produkcji dużej ilości posiłków podanie precyzyjnej liczby kalorii w zestawie jest praktycznie niemożliwe. Wystarczy nierówno rozlana masa na ciasto, zapiekankę lub batony, innej wielkości placek lub naleśnik itd., to może wpłynąć na końcową kaloryczność zestawów. Dlatego podajemy w naszej ofercie przedziały kaloryczne.

  • Na czym polegają przedziały kaloryczne?

    Najbardziej zbliżona wartość kaloryczna, każdej z naszych diet, to średnia obu wartości w danym przedziale, np. w przedziale 2000-2200 kcal, średnią obu wartości jest 2100 kcal i należy przyjąć ją za średnią wartość kaloryczną zestawu (analogicznie dla pozostałych przedziałów).

  • Czy mogę zamówić catering np. bez śniadania/kolacji?

    Dostarczamy tylko pełne zestawy diety pudełkowej (4 lub 5 posiłków, w zależności od wybranej kaloryczności).

  • Czy mogę wykluczyć ze swojej diety konkretny składnik/alergen?

    Obecnie nie mamy w ofercie diet indywidualnych, ani z wykluczeniem konkretnych składników.

  • Czy w diecie występuje gluten/laktoza?

    W naszej diecie ograniczamy ilość glutenu i laktozy, nie wykluczamy ich całkowicie.

  • Czy mogę podgrzewać posiłki w pojemnikach w mikrofalówce?

    Tak, pudełka są przystosowane do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych. Prosimy tylko, aby pamiętać o zdjęciu folii zabezpieczającej.

  • Czy mogę zwrócić torby, w których dostarczane są zestawy?

    Oczywiście, dostawca może zabierać torby, których użyjemy do ponownego spakowania Państwa diety pudełkowej. Jednocześnie prosimy o nie zwracanie pojemników.

FAQ
5 (100%) 1 vote