Dieta Standard (4 posiłki)

1000-1100 kcal, 1600-1700 kcal

Rozkład makroskładników w diecie Standard:
25% Białko/45% Węglowodany/30% Tłuszcze

Dieta Standard to doskonały wybór dla wszystkich, którzy chcą się zdrowo odżywiać lub zrzucić zbędne kilogramy. Każdy zestaw składa się z czterech różnorodnych posiłków i gwarantuje pokrycie dziennego zapotrzebowania na wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Wybierając dietę Standard, wybierasz zdrowie!

Catering bez wykluczeń, z ograniczeniem glutenu (bezglutenowe mąki, ryże, kasze). Do przygotowania deserów używamy tylko naturalnych zamienników cukru (daktyle, miód, syrop z agawy, erytrol, ksylitol).

 

Przykładowe menu (1000-1100 kcal):

ŚNIADANIE:
Twaróg z rzodkiewką i kalarepą, bezglutenowe bułeczki własnego wypieku
II ŚNIADANIE:
Crumble ze śliwkami
OBIAD:
Udka pieczone w paprykach z aromatyzowanym ryżem basmati
KOLACJA:
Wrap z kurczakiem, mango i awokado z sosem miodowo-musztardowym

ZAMÓW

 


 

Przykładowe menu (1600-1700 kcal):

ŚNIADANIE:
Jajecznica z boczkiem i cebulką, biała fasola w sosie pomidorowym i tosty
II ŚNIADANIE:
Placki kokosowo-bananowe z żurawiną
OBIAD:
Wołowina w tajskiej bazylii z makaronem ryżowym
KOLACJA:
Sałatka z burakiem, serem owczym i prażonym słonecznikiem

ZAMÓW

 


 

Dieta Active (5 posiłków)

2000-2200 kcal, 2600-2800 kcal

Rozkład makroskładników w diecie Active:
30% Białko/40% Węglowodany/30% Tłuszcze

Dieta Active skomponowana jest z myślą o osobach aktywnych fizycznie – amatorów i zawodowych sportowców chcących jeść zdrowe, zbilansowane posiłki i budować masę mięśniową. Zapewnia wszystkie niezbędne składniki odżywcze, w odpowiednich proporcjach. Dieta Active zawiera większe ilości białka z jednoczesnym ograniczeniem węglowodanów prostych.

Catering bez wykluczeń, z ograniczeniem glutenu (bezglutenowe mąki, ryże, kasze). Do przygotowania deserów używamy tylko naturalnych zamienników cukru (daktyle, miód, syrop z agawy, erytrol, ksylitol).

 

Przykładowe menu (2000-2200 kcal):

ŚNIADANIE:
Kotleciki z tofu i masła orzechowego z pitą i sosem pomidorowym
II ŚNIADANIE:
Kokosowa tapioka z owocami liczi
OBIAD:
Kurczak w boczku, nadziewany suszonymi pomidorami, pieczone ziemniaki i sałatka z karczochami
II OBIAD:
Polędwiczki w sosie pieczeniowym z kaszą gryczaną i burakami
KOLACJA:
Kanapki żytnie z ricottą i śliwkami w balsamico

ZAMÓW

 


 

Przykładowe menu (2600-2800 kcal):

ŚNIADANIE:
Tatar wołowy i chlebki razowe
II ŚNIADANIE:
Pudding mango
OBIAD:
Drobiowe pieczone mielone z babką płesznik i siemieniem lnianym, kasza bulgur z vermicelli i zielona fasolka
II OBIAD:
Spaghetti bolognese z makaronem pełnoziarnistym
KOLACJA:
Chilli sin carne z tofu i domowymi nachosami

ZAMÓW

 


 

Podstawowe źródła makroskładników w naszej diecie pudełkowej:

Białko: mięso, ryby, jaja, nabiał, tofu, rośliny strączkowe, komosa ryżowa
Węglowodany: ryż, kasza, makaron, pieczywo, płatki, otręby, ziemniaki, bataty, owoce świeże i suszone
Tłuszcze: oliwa, orzechy, pestki, nasiona, awokado, mleczko i wiórki kokosowe, olej kokosowy, masło klarowane, boczek wieprzowy